- 10 december 2019
- Door Dataline Multipress
- | Bron: Media & Communication
MultiPress voert strakke administratie bij XL Reklame
Het is niet gemakkelijk om nog op te vallen in een verzadigde markt, vol opzichtige kleuren, verblindend licht en oorverdovende kreten. XL Reklame doet nochtans juist dat. Enkele voorbeelden? Tijdens het wielerseizoen, wie denkt u dat de car wrapping doet voor de in het oog springende paarse volgwagens van Proximus? XL Reklame. Of de '24/7 bpack'-pakketautomaten van Bpost? XL Reklame. Om verdere groei en alsmaar kleiner wordende winstmarges veilig te stellen ging het bedrijf op zoek naar stabiliteit voor de backoffice. Daarvoor ging het te rade bij sectorgenoten als Visix, Dacar, Van Eylen en Dael Printing. Voorgenoemde bedrijven hebben namelijk al jarenlang positieve ervaringen met MultiPress.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.